MERHABA

  Geçenlerde arkadaşlarım benden film tavsiyesi istediler bende onlara  Çikolata filmini tavsiye ettim ve aklıma geldi size de öneride bulunayım dedim.Juliette Binoche , Johnny Depp , Judi Dench ve Carrie-Anne Moss gibi oyuncaların olduğu izlediğinizde güzel hisler uyandıran  Joanne Harris ' in kitabından uyarlanan bir film . Lise yıllarımda kitabı okumuştum sonradan filminin olduğunu keşfedip izledim ve gerçekten uyarlama cuk olmuş diyebilirim .Senaryo oluşturulurken gerçekten kitaba bağlı kalınmış , yazara saygı sonsuz :) Filmin konusuna gelecek olursak tutucu bir Fransız kasabasına taşınan 6 yaşında bir kız cocuğuna sahip olan Vianne güzel bir çikolata dükkanı açar sonrasında olaylar gelişmeye başlar . Kasaba tutucu olduğundan tabi ki yeniliklere kapalı haliyle bekar anneler hakkında da saçma sapan fikirlere sahipler .Kadına etmediklerini bırakmıyorlar ama olayların devamında kadın hayatlarını kurtarıyor bence :) 
  
Olayın işlenişi , alt metinler , Johnny Depp ' in yakışıklılığı karizması efsane olsa da tabi ki filmi izleme sebebiniz bu değil :) Film çok güzel bir uyarlama ve konusu itibariyle bence biraz ders almalık bir film , umarım severek izlersiniz kendinize çok iyi bakın .(link bırakıyorum iyi seyirler )

bir şeyleri eksik yazdığımı fark ettim . Dönemin kıyafetleri ve filmde kullanılan müziklerde ayrı güzel bunu yazmasam olmazdı :)

http://unutulmazfilmler.co/chocolat-cikolata.html

Yorumlar

Popüler Yayınlar