30 Ağustos 2016 Salı

me and earl and the dying girl

     
        ME AND EARL AND THE DYİNG GİRL 

      Merhaba..  Az önce bir film izledim .Tam bunu yazmadan yaklaşık 30     saniye önce , hayatımda izlediğim en beni sarsan filmlerden biriydi ve bana lisede yaşadığım bir dönemi anımsattı umarım sizde severek izlersiniz . Filmden bahsetmem gerekirse kısaca HAYAT .İnsanların olabileceği kişilikler ,  ya da olduğu ve gösterdikleri kişilikler arasında ne kadar uçurum olduğu . Hiçbir şey anlamadınız değil mi ? Bende yazdığımdan bir b.k anlamadım ama şuanda gerçekten içimden geçen bu . Bu seferlik görmezden gelebilirsiniz sanırım :) Filmi izleyin lütfen .Emin olun vakit kaybı değil .


                                             SEVGİLER MERDÜMGİRİZ


http://www.ultrafilmizle.com/me-and-earl-and-the-dying-girl-2015-turkce-altyazili-izle/4/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

              MERHABA     Geçenlerde arkadaşlarım benden film tavsiyesi istediler bende onlara  Çikolata filmini tavsiye ettim ve aklıma ...